sobota, 30 stycznia 2016

POTRZEBOWAŁAM ZMIANY

             Już od jakiegoś czasu myślałam o zmianach na blogu. Chciałam, aby wyglądał bardziej profesjonalnie i świeżo, jednak nie wszystko niestety potrafię zrobić sama. Technologia mnie przerasta...... Na razie więc zmieniłam nagłówek i szatę graficzną, a dokładniej kolor tła, co chyba rzuca się w oczy oraz dodałam etykiety, by ułatwić znalezienie interesujących Was postów za pomocą słów kluczowych. Gadżet ten jest w trakcie modyfikacji, bo do wcześniejszych postów nie dodawałam etykiet (z banalnego powodu - nie umiałam), więc potrzebuję trochę czasu, by to uaktualnić. I na razie muszę zadowolić się takimi zmianami, zanim zgłębię możliwość dodawania innych gadżetów, na przykład paska menu pod nagłówkiem z logo, pokaz slajdów ze zdjęć w bocznej kolumnie i jeszcze kilku innych. 

Póki co, ciekawa jestem Waszej opinii. Jak Wam się podobają te niewielkie zmiany? Macie jakieś sugestie? Może czegoś Wam brakuje?


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.