poniedziałek, 11 grudnia 2017

JARMARK BOŻONARODZENIOWY

          Kochani, Ci z Was, którzy śledzą mój profil na facebooku, wiedzą, że od jakiegoś czasu przygotowuję się do udziału w Jarmarku Bożonarodzeniowym. A właściwie do dwóch jarmarków.
Z tego głównie powodu tak mało mnie ostatnio gdziekolwiek. Zaszyłam się w swojej namiastce pracowni, wśród farb, kleju, lakierów, preparatów, desek, bombek, choinek, serduszek i sama już nie wiem czego.  Maluję, szlifuję, wycinam, doklejam, pokrywam złotem i patyną.... Uff... mam nadzieję, że zdążę :)


          O swojej mini pracowni napiszę innym razem, bo dzisiaj głównie chciałam Was zaprosić na oba Jarmarki - 14 grudnia do Górowa Iławeckiego, a 15 do Ornety. Z tego, co wiem organizatorzy przygotowali wiele atrakcji, więc będzie możliwość wprawienia się w świąteczny nastrój, spotkania z przyjaciółmi i znajomymi oraz zakupienia świątecznych dekoracji i upominków dla najbliższych.

Uchylając rąbka tajemnicy, pokażę Wam niektóre swoje prace. Mam nadzieję, że sprawią Wam wiele radości i chociaż w ten sposób stanę się częścią Waszych świąt :)







A to zaproszenia od organizatorów Jarmarków


Zdradzić mogę, że w Górowie będzie również okazja do poznania niektórych z naszych najmłodszych kózek.
I nic więcej nie powiem :)

Zapomniałabym o najważniejszym - dla miłośników Domu pod Macierzankowym Wzgórzem na wszystkie ozdoby i upominki przygotowałam 10% rabat. Wystarczy podczas zakupów podać hasło:

LUBIĘ DOM POD MACIERZANKOWYM WZGÓRZEM :)

Szukajcie stoiska z tym szyldem


Do zobaczenia :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.