niedziela, 6 grudnia 2015

IMIONA DLA KÓZEK WYBRANE

             Moi Mili, konkurs na imiona zakończony. Wszystkie Wasze propozycje bardzo mi się podobały i miałam naprawdę olbrzymi problem z wybraniem tylko dwóch spośród tylu wspaniałych. Pomysł Madziu, żeby wołać je tymi imionami i obserwować, na które zareagują, nie sprawdził się, bo prawie na wszystkie meczały, merdały ogonkami albo wesoło skakały. Wyboru musiałam więc dokonać sama. Po długich rozmyślaniach w końcu udało się :)

Poznajcie zatem najmłodszych mieszkańców Domu pod Macierzankowym Wzgórzem, 
oto Cesia i Olo.

Cesia

Olo

Kózki dostały imiona  na cześć poprzednich właścicieli naszego Domu, Czesławy i Aleksandra.
 Zatem zwycięzcą w konkursie został Pan Mariusz Świniarski

Ta właśnie nagroda wędruje do Niego. 


Gratuluję Panie Mariuszu :)

Ale, ale Kochani, to nie jedyna nagroda w tym konkursie. W podziękowaniu za Wasze zaangażowanie i cudowne propozycje, postanowiłam, że każdy, kto wziął w nim udział, otrzyma upominek - niespodziankę :)  
Pana Mariusza i pozostałych uczestników konkursu proszę o przesłanie adresu do wysyłki na naszą skrzynkę mailową:
dompodmacierzankowym@gmail.com

Bardzo dziękuję Wam za udział w konkursie. Mam nadzieję, że bawiliście się dobrze przy wyszukiwaniu imion dla naszych milusińskich.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.